Tuesday 3 November 2009

A (H1N1)

I got my injection yesterday, it´s a bit hitorical when every Swede does it, or nearly does it, not cost and the car parking was free....the whole procedure took about one hour beföre I left the house.

Jag var nog först i familjen att få sprutan, låter inte så intressant för ungdomarna, dom har ju flera liv så är det när man är ung. JA HUR KÄNNS DET DÅ, själva sticket-noll, insprutning- lite spändhet, sedan- jo visst men vad är det jag känner, det stack i halsmandlarna på vägen dit och idag tror jag att jag har en förkylning på gång, lite värk i hela kroppen. Ingen positiv känsla i armen om jag hade varit simmare så det är nog bara att invänta VäsbySimspelen och World Cup i Sthlm innan man vågar göra detta.

Igår träffade jag en väninnan vi åt lite gott på en Vegetarisk restaurang i Malmö, jätte trevligt.

No comments: