Monday 4 October 2010

Waldorf Autumn meet


Went to my childrens old school because they had autumn meet, very windi but the children sang and played. They also sold apple pies, jam and other things. Ofcourse they sold coffe and cake, soup and bread but I didn´t stay but I did buy.

Trevlig besök till barnens gamla skola i Hardeberga, Rudolf Steinerskolan.....det är trevligt och mysigt och det känns som att komma tillbaka till hippie tiden....dom har det verkligen vackert och lugnt barnen som går här, mycket eftertänksamma byggen. Bara att besöka nya hönshuset är en upplevelse i sig...
Ja nu har jag tagit bort plåstret på benet och halsen, går med värme och fot stöd för min hälsena som inte känns allt för jävlig om jag inte går.....men jag behöver gå. Har haft en molnande huvudvärk hela helgen, trodde jag hade en Ny förkylning på gång men det verkar inte så....det beror nog på att jag inte har haft några barn hemma på en hel lång vecka...abstinensbesvär eller ??? Nej nu väntar en arbetslista som måste avklaras idag...PUH!!!

No comments: