Monday 31 August 2009

Sofiero

Sofiero Park is just fantastisk, a wonderful day just wondering around the place. Ofcourse I have had good use for my umbrella but this time I didnt bring it along. I bought a light very light pink, nearly white Hydrangea macropbylla.
Mötte inte en själ som jag kände igen, jo några jag kände väl via TV rutan men det är liksom inte detsamma, eller hur!! Jag kom tidigt men när jag åkte var det propp och jätte långa köer, förmodligen alla som skulle göra sig ett kap när allt ska bort.
Nästan alla barn var hemma när jag kom, före en sväng till Malmö Airport. Idag är det K-O stora nervösa dag när han ska redovisa sitt X-jobb, ja han är ju Civil Ingenjör nu med Teknisk inriktning och är på väg till Taiwan på torsdag så det får allt inte vara några stora fel.......Oj så stora barn man har nu.

No comments: