Friday 1 January 2010

NYA 2010............day 5.

Whats happening?
Its cold -5 and a bit of snow is still here and there!!
Summering:
Ett år som gick allt för fort...tiden springer, mest tid gick för att serva Una med mat, taxi osv men det gav skörd.......utvecklingslandslaget, Junior och Svenskt rekord och därmed Skånskt och Klubb rekord. Vi fick en ingengör, ett hus bygge som snart är klart och en som blev göteborgare i familjen.
Min fot och tår har inte varit sig likt sedan operationen, mest hämnande men förhoppningsvis har jag lärt mig hanterat detta inför nya året...? Inte mycket konst mest undervisning vilket jag har kännt som väldigt positivt. Året då jag blev utan föräldrar men med väldigt dåliga minnen som jag gör mitt bästa att glömma, tack istället för att jag har så otroligt fina, duktiga och trevliga barn. Hoppas på ett skönt, friskt 2010 med nya intressant möten och utmaningar..

No comments: