Wednesday 6 January 2010

Tired........dag10 and holiday

I am really working hard, but I can´t find my staplegun or my knife.. Nyinköpta lådor för allt papper som jag har, men samtidigt har jag nu kastat 90%. Men eftersom det är helg så är det proppat man skräp i dom utrymmen jag har behov att komma åt...puh!! Letar min häftpistol och min braiga kniv så nu står det stilla...fasiken oxå. Pellets pannan har inte fungerat vilket tar massor med energi men jag tände den med lampvätska då gick den igång, oj vad man ska fixa hit å dit och skapandet får lida pin. Blir samtidigt trött och faktiskt grining oxå...satt in en lammstek i ugnen och det doftar ljuvligt i huset, jag borde vara nöjd...

2 comments:

Anonymous said...

Lådor som skulle passa en som har parallellkomplex. H-B

Anonymous said...

Kul Inger att du är i full gång....vi hörs